Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2009 18:31 - ИЗГУБЕНА
Автор: babyfase Категория: Лични дневници   
Прочетен: 592 Коментари: 0 Гласове:
0



image

  И ето пак стоя загледана в нищото и се питам "коя съм аз?", къде съм, къде е моето място в живота? Търся се, не се намирам, а сега накъде? Опитвам се да подредя мислите и чувствата си, но не мога. Заблудата е по-силна от мен. Вярвам в нереални неща не защото не знам, че са лъжа, а просто, за да вярвам. Да вярвам в добротата на хората, в истинското приятелство, в любовта - в несъществуващи неща. Държа се за илюзията като удавник за сламка. Стоя на разстояние от хората, заключвам душата си дълбоко в себе си и си изграждам щит от лъжи. Търся се, не се намирам, няма кой да ми помогне. Коя съм аз? Какво съм постигнала? Достатъчно, за да оставя нещо след себе си ли и какво от това? Това прави ли ме по-добра, по-състрадателна? Не! С всеки изминал ден ставам по-груба, по-студена, по-безмилостна, по-подла и... мога да продължавам до безкрайност. Вече не съм онова  слънчево момиче, което мечтаеше и се усмихваше, което лудуваше и не се интересуваше от проблемите. Сега съм същество, чиято единствена цел е да живее нормален живот, да скъса с миналото и да продължи напред. Но се страхувам, страхувам се да обърна страницата и да започна на чисто, защото знам, че ще бъда сама, както винаги съм била. Не съм нищо повече от една самотна жена, търсеща закрила, нежност и любов. Затова се вкопчвам в фантазиите на съзнанието си, защото самотата ме убива - бавно, но сигурно. Сърцето ми плаче, душата ми се разкъсва, но никой не вижда, защото аз го прикривам достатъчно добре, защото съм просто една актриса, просто една лъжкиня. Толкова добра, че излъгах дори себе си!




Тагове:   игра,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: babyfase
Категория: Лични дневници
Прочетен: 52324
Постинги: 33
Коментари: 4
Гласове: 49
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031